Alla inlägg under juli 2011

Av Lotta Persson - 31 juli 2011 23:49


Hej,


Jag har hittat min kamera igen, jippi, för jag har saknat att lägga ut bilder på bloggen :D Så nu kommer det bli många bilder här fram över :D


 

Den här hyllan kan du hitta ovanför min säng :P

 



På den här bilden är det ingen blixt på som det var på den övre, och jag tror jag gillar den här lite mer :P





Jag hittade några ''vaser'' igår när jag städade så jag tog fram dom, det är i från ikea :P



Detta är vad som gömmer sig där bakom :D


Love Lotta


Av Lotta Persson - 31 juli 2011 22:35


Hej,


Nu har jag skrivit 30 sidor på min blogg :D Jippi :D Haahaa, har längtat, nu är mitt mål 50 sidor :P


Love Lotta

Av Lotta Persson - 31 juli 2011 19:34



Hej,


Nu gör vi ett nytt försök för att lyckas med ett inlägg :P Haahaa



Jag skrev om att jag inte städade idag, utan jag grävde en grav :P nedå men jag grävde för att vi ska ha en pool på gården och vi måste fixa en bättre grund innan så darför måste jag gräva bort lite först, (kommer ta kort i mon) och efter det så grillade jag, andreas, jonas, lasse, lina, mina päron och en till jag inte vet vad heter :P Haahaa mobbat ( så långt kom jag fåtta gången :S) Haahaa, ja det är det jag har gjort idag :D Haahaa så mobbat :A


Love Lotta


Av Lotta Persson - 31 juli 2011 19:30


Tja,



Jag hade gjort ett super långt inlägg och sen försvan allt :( tråkigt


Love Lotta


Av Lotta Persson - 31 juli 2011 13:33


Hej,


Vad ska man skriva?? Just nu kollr jag på one tree hill, och i stort sätt tråkar, Måste städa så det ska jag väl ta och göra idag :P :D Önska mig lycka till ;)4


Love Lotta

Av Lotta Persson - 30 juli 2011 18:36


Hej,


Jag har börjat kolla på one tree hill igen, :D Från sesong 1 avsnitt 1 :D


 


Love Lotta

Av Lotta Persson - 30 juli 2011 16:57


Hej,


Dom senaste dagarna har jag nästan svimmat flera gånger pär dag, kan det vara att jag har för lite blod i kroppen eller vad det heter, för jag hade fått blod pabletter förut som jag skulle äta och sen skulle jag suta äta dom för jag hade bra värden igen, men nu tror jag att jag måste ta dom igen, för jag börjar må dåligt igen.


Love Lotta


I breath it in
To let it go!
Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

if you don't live

for something

you'll die

for nothing

  
 

Länkar till FILMER


Ovido - Quiz & Flashcards