Alla inlägg under juli 2011

Av Lotta Persson - 28 juli 2011 10:44


Hej, vilken av dom här 2 låtarna tycker du bäst om, det är samma låt men 2 olika snabbheter :D



Av Lotta Persson - 28 juli 2011 10:41



Hej,


Jag måste bara säga en sak, min syster ringde nyss, och hon ska ju bli mamma snart eller inte snart men snart :D och vi 2 fyller ju på godis och så, men hon kan ju inte fylla på när hon är hög gravid sen, så då frågade han som är typ chef över oss om jag ville fylla på istället för henne, Aaaaa, Jag ska få ett rikigt jobb :D Haahaa, visst det är ju bara tills hon kan börja jobba igen men ändå :D Haahaa, Skriver för mer uppdateringar om detta :P


Love Lotta

Av Lotta Persson - 28 juli 2011 10:17



Haahaa,


NU har någon väckt mig snart i en vecka, inte med flit, men igår nång rignde och idag så skällde valparna så jag tror jag skulle bli tokig, Andreas ligger typ 3m från hund gården så jag tycker synd om honnom, men det 8 förut och nu är det bara 5 så det är inte så många kvar :D Haahaa, men får ju en gratis väckning varje dag, jaghar tänkt att gå upp lite tidigare nu när det är snart skola, så det är ju bara bra :D


Love Lotta


Av Lotta Persson - 27 juli 2011 11:21



Hej,


Vaknade av att min telefon ringde igen, :P *suck* Haahaa, jaja, jag ska väl ändå upp snart :D Haahaa, har fixat mig i håret och är redo för frukorst när jag kom på att jag vill skriva till er :D Haahaa, bra va :P


Love Lotta

Av Lotta Persson - 27 juli 2011 00:21


HejHej,


Idag vaknade jag (som det var något konstigt i det :P) Tog en dusch, fick massage, jobbade, bakade, tog i mot ett par gäster, ja, det är väl typ allt!   Jag fick massage som vanligt (för jag har ont i min käke, och hon tyckte jag skulle gå till min tandläkare så jag kanske ska skaffa någon sak som man kan mita på när man sover ytefall jag miter ihop mina tänder när jag sover eller om jag har lite underbätt?? :O Jaja, jag är ju lite sne ju ;9  Jabbet gick väl som vanligt, det fick super fort för det har inte ätits så mycket godis så vi behövde inte beställa någon den här veckan men nästa vecka blir det väl lite hoppas jag :P Haahaa, bakade gjorde jag choklad bollar (negerbollar :P) men jag rullade inte som utan bara åt ur skålen och mamma bara, men var är bollarna, för det ska bo ett par hos oss den här veckan, dock inte i huset utan i det huset vi hyr ut typ, så hon trodde jag gjorde det till dom och jag bara nopp, :D haahaa, suck on that :D Gästerna kom och ja, nu sitter jag här, i min säng i ett nytt nattlinne, super gulligt måste bara visa er sen, inte nu men sen :D :P Och ja, sov gott <3


Love Lotta

Av Lotta Persson - 26 juli 2011 00:26

Det är bara fel människor som har dåligt samvete,


av:Erich Maria Remarque

Av Lotta Persson - 25 juli 2011 18:54

Av Lotta Persson - 25 juli 2011 18:50



Hej,


Idag när jag packade upp så kom jag på att tänka på en sak, va kul om jag hade typ som en tidning på min blogg, skulle inte det bli kul?? Jag har kommit på ett tema men jag vet inte hur jag ska fixa till det?? men det får man väl se snart :D Haahaa, Men vad tycker ni??



 



Love Lotta



I breath it in
To let it go!
Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

if you don't live

for something

you'll die

for nothing

  
 

Länkar till FILMER


Ovido - Quiz & Flashcards