Alla inlägg den 23 mars 2013

Av Lotta Persson - 23 mars 2013 22:06


Sitter här och skriver och lyssnar på musik medans jag väntar på att filmen 21 and over ska ladda. Måste se den filmen!!

 

 

 

Hela min dag har varit ganska dålig. eller inte dålig men jag har mått dåligt. Kännt mig mer låg än vad jag brukar vara. och inget hjälper. Men man kan inte ge upp för det. Så jag tyckte jag kunde muntra upp mig med att kolla på filmer.

 

Så jag har kollat på filmen The call

super bra

det handlar om en tjej som blir kidnappad och Helle Berry som jobbar på 119 ska hjälpa henne. Jag vet inte rikigt vad jag tyckte om den men jag tror jag tycker den var super bra!

 

 

 

Instagram   

Av Lotta Persson - 23 mars 2013 17:42



Jag tycker det är värkligen sorligt att Gossip Girl har nått sitt slut!

GG kommer alltid finns i mitt hjärta och jag är inte rikgit säker på att jag är redo för att det ska sluta.

 

Men et är slut nu och jag bara säga att jag är glad över att man kan kolla på det så många gånger man vill efteråt <3

 

 

 

Ni som har sett det sista avsnittet, kan ni värkligen fatta att *** är GG. Jag hadde aldig trott det! Jag blev helt chockad när han/hon berättade det. Jag kommer inte berätta vem det är för då försvinner spänningen i det hela.

 

Så nu ska jag börja med ett maraton med GG och jag ska försöka lista ut vet det är. Dock så vet jag ju redan vem GG är men jag tänkte det går ju alltif att leka att man inte vet! :P

 

 

Instagram   


I breath it in
To let it go!
Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

if you don't live

for something

you'll die

for nothing

  
 

Länkar till FILMER


Ovido - Quiz & Flashcards