Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Lotta Persson - 2 augusti 2011 23:27

Av Lotta Persson - 2 augusti 2011 23:23


Hej,


Här kommer ett tips till er som bor i malung, nu är det dags för ljus party igen, hemma hos mig :P den 17 :D Så om du vill komma är det bara fråga om mer information


Love Lotta

Av Lotta Persson - 2 augusti 2011 19:08



Hej,


Idag på jobbet var det super varmt och det super duper mycket folk :O Super udda, var kom alla ifrån, okey vissa kom väl från tysklan för det hörde man ju på språket men ändå, varför just idag?? :p Jag fyller ju på godis och godiset ligger ju i något och vi skulle byta ut några sånna, för det hade blivit super mycket socker i botter och det ser väl inte så bra ut :D haahaa. det blev totalt 8stycken vi bytte ut, och tänk på att det är godis i dom så så hilma lätt är det itne :P :D Haahaa


Love Lotta


p.s grynet ska sova här inatt igen :D

Av Lotta Persson - 2 augusti 2011 14:36



Hej,


oj oj oj, va varmt det är. Jag skulle ut och hämta grynet (hon var hos veronica på malungs hem) så jag skulle gå dit och jag tror jag skulle smälta, jag hade lång byxor på mig för det såg ut som det var fult väder, men inte. :P


Love Lotta

Av Lotta Persson - 2 augusti 2011 00:12



Hej,


jag har nyss sett klart på athur :D Super rolig film :D Haahaa, jag fattar inte ena stunden skratta jag och den andra grät jag, det var som jag hade psm fast på film :D Haahaa Super udda! Nu ska jag ta och Kolla på en annan film som heter becaurs i said so, aldrig sätt/sett förut så det ska bli kul, titteln lät ganska bra så :D Haahaa, Jag måste då bara säga OMG!!!! Jag kollade på youtube på ett klipp, en ny film kommer ut av paranormal activity, NR 3, OMG!! Jag tror jag dör :D Haahaa, Jag älskar PA. Men dom är så läskiga och den är änu låskigare för det är barn med :S :D Haahaa (varje gång jag ska göra :S så gör jag sånna :Z super irriteranded :P :D) Så här kommer youtube klippet och du måste bara se :P



Love Lotta


Av Lotta Persson - 2 augusti 2011 00:11



Hej,


Tänkte bara säga att jag har pratat med linda i 25 min idag :P inte rekoden men det blev lite långt men  det var kul och det behövdes, miss u :P


Love Lotta


I breath it in
To let it go!
Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

if you don't live

for something

you'll die

for nothing

  
 

Länkar till FILMER


Ovido - Quiz & Flashcards