Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Lotta Persson - 11 augusti 2011 23:47



Hej,


Det behövdes göras om lite här så du ändrade jag färgerna på bloggen, hoppas du gillar dom, annars skriv så jag kan förbettre eller om du gillar något så skriv det med :P


Love Lotta

Av Lotta Persson - 11 augusti 2011 23:26


Hej,


Nu har jag skrivit ett mail till Lotta något, Det var ett kanska konstigt efter namn (föråt) om att få läsa tyska och jag hoppas hon ser mitt mail och svarar på det :P


Love Lotta

Av Lotta Persson - 11 augusti 2011 22:53


Av Lotta Persson - 11 augusti 2011 22:43


Hej,


har haft en toppen dag idag, först så vad linda här, och vi fixade hennes blogg, sen handlade vi lite skol saker, kommer kanske på mer sen men det är då en bra början det jag handlade, :p ni kommer få se det sen, lovar :D Sen bestälde jag en tid hos min opiker, så jag ska dit på onsdag kl 16.00 :/ vill inte dit, för jag ser dåligare nu än vad jag gjorde förut :P Haahaa, jaja, förmycket datorn kanske :D Sen när vi gick hem så åt vi lite mat (eller vad man kan kalla det :P) sen började jag klippa hennes toppar sen tog mamma över och gjorde en total make over :D Haahaa Mitt framtids yrke tror jag :P Efter det så skulle vi till länviken och äta mat med sue och arne, så då ät vi där, super gott (nu var inte linda med) För rätt och efterrätt, det var glass men ändå :P Haahaa Sen kom vi på att vi ska ha kräftskiva hemma hos oss i mon med alla typ, dom som vi åt frukost med förut om ni kommer ihåg det :P Så det är det som har hänt idag :P


Love Lotta

Av Lotta Persson - 11 augusti 2011 13:40



Haahaa,


Nu sitter vi två på varsin blogg och sriver :D Haahaa, det ser lite udda ut :D Haahaa Hon fixar sin blogg och jag skriver här: Hennes blogg/bloggar är twilin.blogg.se och Froggi.bloggplatsen.se så kolla in hennes blogg/bloggar om du vill :D Hoppasd du har det bra :D


Love Lotta


I breath it in
To let it go!
Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

if you don't live

for something

you'll die

for nothing

  
 

Länkar till FILMER


Ovido - Quiz & Flashcards