Direktlänk till inlägg 21 mars 2013

Gym och bibblan

Av Lotta Persson - 21 mars 2013 13:56


Igår blev det en dag med linda som följde med mig och mamma på gymmet. Men efter som det blev sista minuten sak så fick vi leta fram kläder som hon kunde få men det är ju inte så lätt när hon är så smal! :D 

Men vi fick fram något tillslut och då var man på väg till gymmet.

 

Efter gymmet så blev det lite handling för jag var så suger på en Smoothie så det var min och lindas återhämtare efter en timmes träning! Stålt!

 

Idag så var jag till bibblan med linda, så jag gjorde lite skolarbete medans hon letade efter några böcker som hon skulle ha till skolan. Men det var svårt att hitta så jag fick jobba supermycket och det var ju bra för mig men inte för linda :p

 

 

Instagram    

 
 
linda

linda

21 mars 2013 16:39

Åh har haft riktigt härliga dagar! Tack så mycket! :D <3

Synd bara att vi inte kunde ses mer idag :(

haha jag vet inte om jag är "så smal" ;) haha men tack så jätte mycket för kläderna och allt!

Du är bäst! :D

styrkekramar <3

http://www.livetmedlinda.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta Persson - 3 november 2013 15:24

Måndag: Åkte jag, mamma och min syster Linda till Borlänge för jag skulle göra en eye liner tattoo, mamma skulle färga ögonfransarna och Linda skulle färga håret. Så det ble v lite Shoping och in på ikea för förtagången i Borlänge., Hur kul ...

Av Lotta Persson - 29 oktober 2013 18:53

  Nu ska jag göra ett nytt försök att blogga. Kanske inte varje dag men en gång i veckan får jag hoppas på!   Hoppas ni orkar med mig <3   ...

Av Lotta Persson - 12 september 2013 17:22

  Igår (onsdag) åkte jag förförsta gången till sälen själv. Spännande ja. Gick det bra ja! Gick mycket bättre att åka till sälen än till mora. Tror för att det händer lite mer på vägen dit än till mora som är bara en sakväg (inte precis men du fatt...

Av Lotta Persson - 2 juni 2013 22:23


  Varför ska man anväda sig utav natt kräm?? Det är en utav frågorna jag kommer svara på längre der.   Natt kräm är lite tjockare (fetare, krämigare) än vad en dag kräm. En natt kräm är en av de viktigaste man ska ha i sin dag och natt ru...

Av Lotta Persson - 15 april 2013 21:18


 


I breath it in
To let it go!
Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

if you don't live

for something

you'll die

for nothing

  
 

Länkar till FILMER


Ovido - Quiz & Flashcards