Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Lotta Persson - 16 juni 2012 15:26


                                     DO!

Beauty Do:
Det här tipset är hur viktigt som hälst! Det är dock inte många som
tyvär inte gör det!

(OBS! inte min bild)




Om du äger något liknande som denna eller om du kanske har
ögonskuggor som är gjord av cream så snälla ställ burken upp och ner!
Detta tips är super viktigt! När du ställer burken upp och ner så blir
den inte lika ''torr'' som den annars blir! Om du redan har den upp och
ner på är det ett plus till dig men om du inte har det så tycker jag att
du ska vända på den på engång efter du har läst klart detta. Den blir inte bara ''mjukare'' utan den håller mycket längre. Fråga inte varför, för jag har ingen aning varför! Men den bara håller längre :D 

Av Lotta Persson - 16 juni 2012 15:10


Kan Veronica och Alex ha magförgiftning??

Idag fick mamma åka och hämta lilla Eddie tack vare att Veronica och
Alex båda har spyr hela natten och hela dagen! Min dag blev inte som jag
hade tänkt, jag hade tänkt att vara för mig själv idag och göra allt jag
gillar men då får jag passa honnom istället. Nu ska ni inte tro att jag inte
tycker om Eddie, för det gör jag ju men det var bara så att min dag
blev inte som jag hade förväntat mig!

 
En gammal bild på lilla Eddie


I breath it in
To let it go!
Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

if you don't live

for something

you'll die

for nothing

  
 

Länkar till FILMER


Ovido - Quiz & Flashcards