Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Lotta Persson - 18 juni 2012 22:48


Sitter och läser i Vecko Revyn och jag ser......

 

Vad menas med '' Nya Vecko Revyn'' har dom gjort om den eller vad är det i frångan om?? Jag tycker den är som den brukar eller är det bara jag som inte har kollat i en VR på väldigt länge??

 
Jag hittade Kate Moss och jag kan bara säga, hur i hela friden kan hon vara 38!!! Kan du fatta snart 40 och ser så ung ut. Är hon poto ändrad eller vad?? Mina vänner som är snart 40 ser då inte så unga ut! Eller vad tycker du??


  Denna bild valde jag att lägga ut på bloggen till Min Vän Linda, Så nu hoppas jag att du läser detta också! ;D


  

Av Lotta Persson - 18 juni 2012 17:13


Har ni??

Har ni någon gång suttit i timmar och tänkt vad ni ska göra eller äta eller
som jag just nu, skriva på bloggen?? Värsta problemet just nu.

Fortfarande sommarlov som ni kanke har märkt och det har inte hänt något alls. Efter som jag har för ont för att jobba så har jag inte sökt efter ett sommarlovsjobb och mina betyg har inte kommit än heller så det sitter jag och väntar på. Just nu sitter jag och väntar på att mitt liv ska börja! Men inget händer om du inte gör något. Så jag längtar nästan till Torsdan, får då blir det nog lite shopping i borlänge, eller i falun. Det beror på hur ont jag får efter Per sliter och drar i mig! ;D

Vad ska jag ta mig till??
 

Av Lotta Persson - 18 juni 2012 12:12


Får aldrig sova

Knackar på dörren, plingar på. Mamma ringer. Folk Klipper
gräset! Varför får jag aldrig sova??


 


I breath it in
To let it go!
Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

if you don't live

for something

you'll die

for nothing

  
 

Länkar till FILMER


Ovido - Quiz & Flashcards