Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Lotta Persson - 19 juni 2012 21:20


Del 1

 


Efter som jag var till mora i dag så måste jag ju bara handla! :D Det är ett måste när det gäller mig så jag hittade en sak som jag har velat haft nu ett bra tag som jag inte har riktigt hunnit köpt, men nu har jag det :D

 

 

Det är små lådor 21 x 17 x 15cm så dom är ganska små, men jag tänkte ha dom till mitt smink, måste göra något med den röran jag har där, så från en massa grejer över ralt till:

 

 

 

Bra va?? i den övre har jag läpp saker som läppbalsam och även i den övre ögon saker som maskara och liknade, jag använde locket för att dela upp lådan i två så jag kan använda den till två lådor istället för en. Den nedre lådan har jag ansikt saker och ögon där med, men då är det ögonskugga och liknade. Visst blev det bra, ni som känner mig vet ju hur det brukar se ut och så där städat har det inte varit sen jag köpte hyllan :D

Av Lotta Persson - 19 juni 2012 19:57

oförbered dag!

Kommer ni ihåg när jag skrev att man aldrig får sova någon någon?? Kan du gillar vad som hända idag?? Jo, mamma ringer väl och väcker mig! Kan du gissa hur jag svor till telefonen eller, haahaa!

Men mamma hade fått en tid till Mora för att rönga sitt huvud och ville jag skulle följa med, och så klart, som en sådan snäll dotter som jag är ''host host'' så följde jag med henne, Men jag skulle träffa ju träffa ellen så jag fick av boka den tiden och göra mig klar på typ 15 min, och så snabb har jag aldrig varit! Stolt!


 


I breath it in
To let it go!
Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

if you don't live

for something

you'll die

for nothing

  
 

Länkar till FILMER


Ovido - Quiz & Flashcards