Alla inlägg den 20 juni 2012

Av Lotta Persson - 20 juni 2012 21:12


Del 2

Jag vet inte om detta funkar men mamma säger att det ska funka men jag vet dock inte om det är sannt. Det jag pratar om är en ny sak jag har köpt när jag var till mora, Det är en påse men frön från en blomma, kommer dock inte på vad den heter dock men den är lila och man blir lung av den. Vet du vad jag snackar om så kan du super duper gärna skriva en komentar om vad denna BLOMMA heter. Men tydligen så ska man sova bättre om man har denna blomma i rummet, men efter som jag inte klarar av att ta hand om blommor så köpte vi en påse och la i frön från denna blomma, jag har hängt upp blomman på en krog ovanför min säng så nu ska vi väl se om det funkar eller inte!

 

         

Av Lotta Persson - 20 juni 2012 17:49


Det har varit en helt underbar dag för mig!

 


Idag har det varit värdens bästa dag, solen har varit framma hela dagen
''till och från'' och det gillar vi! Även har Linda varit och hälsat på mig och det gillar vi också! :D Haahaa, Jag tycker att det kan vara bra för en att sitta och bara prata med sina vänner, man behöver inte göra något vidlyftigt, utan bara träffas och snacka! Jag känner mig mycket bättre nu när jag har fått pratat om vad som händer i mitt liv, och det är ju huvudsaken! Hoppas ni känner samma sak!

 


I breath it in
To let it go!
Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

if you don't live

for something

you'll die

for nothing

  
 

Länkar till FILMER


Ovido - Quiz & Flashcards