Direktlänk till inlägg 18 juni 2012

Måndag

Av Lotta Persson - 18 juni 2012 17:13


Har ni??

Har ni någon gång suttit i timmar och tänkt vad ni ska göra eller äta eller
som jag just nu, skriva på bloggen?? Värsta problemet just nu.

Fortfarande sommarlov som ni kanke har märkt och det har inte hänt något alls. Efter som jag har för ont för att jobba så har jag inte sökt efter ett sommarlovsjobb och mina betyg har inte kommit än heller så det sitter jag och väntar på. Just nu sitter jag och väntar på att mitt liv ska börja! Men inget händer om du inte gör något. Så jag längtar nästan till Torsdan, får då blir det nog lite shopping i borlänge, eller i falun. Det beror på hur ont jag får efter Per sliter och drar i mig! ;D

Vad ska jag ta mig till??
 

 
 
linda

linda

18 juni 2012 21:21

men vrf frågar du då inte om vi ska hitta på något? :) <3

miss you! <3

kramar <3

http://www.froggi.bloggplatsen.se

 
Susanna - mitt liv i Oslo

Susanna - mitt liv i Oslo

19 juni 2012 11:00

Oj, jävlar vilken galet snygg klänning! :D Den skulle man inte tacka nej till att ha på bröllopet hehe.

Btw, nu har e.l.f Cosmetics 35% rabatt på allt! Smink från endast 17 kr. Du hittar hemsidan här www.eyeslipsface.se
Har du några frågor kring e.l.f så hör gärna av dig, jag jobbar med det :)

http://www.miss0.blogg.no

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta Persson - 3 november 2013 15:24

Måndag: Åkte jag, mamma och min syster Linda till Borlänge för jag skulle göra en eye liner tattoo, mamma skulle färga ögonfransarna och Linda skulle färga håret. Så det ble v lite Shoping och in på ikea för förtagången i Borlänge., Hur kul ...

Av Lotta Persson - 29 oktober 2013 18:53

  Nu ska jag göra ett nytt försök att blogga. Kanske inte varje dag men en gång i veckan får jag hoppas på!   Hoppas ni orkar med mig <3   ...

Av Lotta Persson - 12 september 2013 17:22

  Igår (onsdag) åkte jag förförsta gången till sälen själv. Spännande ja. Gick det bra ja! Gick mycket bättre att åka till sälen än till mora. Tror för att det händer lite mer på vägen dit än till mora som är bara en sakväg (inte precis men du fatt...

Av Lotta Persson - 2 juni 2013 22:23


  Varför ska man anväda sig utav natt kräm?? Det är en utav frågorna jag kommer svara på längre der.   Natt kräm är lite tjockare (fetare, krämigare) än vad en dag kräm. En natt kräm är en av de viktigaste man ska ha i sin dag och natt ru...

Av Lotta Persson - 15 april 2013 21:18


 


I breath it in
To let it go!
Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20
21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

if you don't live

for something

you'll die

for nothing

  
 

Länkar till FILMER


Ovido - Quiz & Flashcards